Zachęcamy do pobrania raportu „Big Data & Mobile” – obszernego branżowego opracowania na temat analityki i big data w marketingu mobilnym, które pod honorowym patronatem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przygotowała i wydała agencja Spicy Mobile. Efektem prac całego zespołu powstało opracowanie unikatowe: 140 stron, około 30 ekspertów, artykuły, komentarze, wyniki badań i case study. To wszystko pod czujnym okiem agencji Szmalec PR, która odpowiadała za koordynację projektu, złożenie raportu i działania promocyjne.

Pobierz raport

 

Pomysłodawcą i wydawcą raportu „Big Data & Mobile” jest agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile. Jej zespół realizuje unikalny projekt badawczy – pasywny pomiar aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Stoi również za powstaniem pierwszej w Polsce platformy planowania, sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w czołowych polskich aplikacjach mobilnych – Mobigate.

Na łamach publikacji swoją wiedzą podzieli się przedstawiciele branży ze strony wydawców, reklamodawców, agencji digital, firm badawczych oraz zajmujących się analityką big data. W sumie w projekt zaangażowało się ponad 20 firm, w tym wielu członków IAB. Publikacja raportu została wsparta kampanią reklamową. Wsparcia medialnego udzielili: Agora, GoMobi.pl, Marketer+, Marketing Przy Kawie, Online Marketing oraz Business Magazine.

Przygotowany raport to już drugie branżowe wydawnictwo dedykowane reklamie mobilnej i marketingowi mobilnemu. W 2017 r., również z pomocą agencji Szmalec PR, agencja Spicy Mobile wydała przegląd trendów na rynku mobilnym „Mobile is spicy”. Z uwagi na pozytywne przyjęcie tej publikacji, a także potrzebę promocji kanału mobile jako skutecznego medium reklamowego, hasło „Mobile is spicy” zapoczątkowało cykl tematycznych raportów branżowych wydawanych przez agencję Spicy Mobile.